|
|
Призначення та галузь застосування |
Ваги автомобільні тензометричні „Булат- А-…” (далі – ваги) призначені для статичного зважування вантажів, що перевозяться автомобільним транспортом.
Галузь застосування ваг – промислові, сільськогосподарські та інші підприємства. |
Опис типу |
Принцип дії ваг побудований на перетворенні сили тяжіння, створеної вантажем, за допомогою тензорезисторних ваговимірювальних датчиків в електричний сигнал, пропорційний масі вантажу. Далі сигнал обробляється мікропроцесорним пристроєм та передається на цифровий пристрій. |
Ваги складаються з:
- металевої або бетонної вантажоприймальної платформи (однієї або двох);
- цифрового ваговимірювального приладу типу IDN310, який виготовляється фірмою „Mettler-Toledo GmbH”, США, або типу WE2110, який виготовляється фірмою HBM, Німеччина, або типу ІТ, який виготовляється фірмою SysTec, Німеччина;
- цифрових ваговимірювальних тензорезисторних датчиків типу МХ, виробництва фірми „Mettler-Toledo GmbH”, США або С16, виробництва фірми HBM;
- клемної коробки. |
Ваги виконують такі операції: автоматичне тестування, зважування вантажу, автоматичне “обнулення” показів за відсутності вантажу на вантажоприймальній платформі, вибирання маси тари, індикацію та реєстрацію результатів вимірювань, сигналізацію про перевантаження та порушення в роботі, можливість введення значення маси тари з клавіатури ПЕОМ. |
Ваги можуть бути підключені до зовнішнього електронного пристрою (наприклад, ПЕОМ, друкувальний пристрiй та iншi), за допомогою послiдовного iнтерфейсу, для передачi та обробки результатiв зважування. |
Ваги виготовляються в чотирьох модифікаціях, які мають типорозміри та виконання з умовним позначенням „Булат- А-ХХХ-Х”, де Булат – символьне позначення ваг; А - символьне позначення автомобільних ваг; ХХХ- символьне позначення найбільшої границі зважування ваг; Х - позначення комплектуючих (М –фірми Metler Toledo (США), Н – фірми НВМ (Німеччина)). Типорозміри ваг різняться за нормованими значеннями метрологічних характеристик, а виконання – за конструктивними особливостями. |
Основні технічні характеристики |
Клас точності ваг – середній згідно з ГОСТ 29329-92.
Поріг чутливості ваг – 1,4 е.
Основні метрологічні характеристики ваг наведені в таблиці 1. |
Таблиця 1 – Основні технічні і метрологічні характеристики ваг |
Найменування характеристик |
Нормовані значення метрологічних характеристик для типорозмірів ваг |
«Булат–А-30» |
«Булат–А-40» |
«Булат–А-60» |
«Булат–А-80» |
«Булат–А-100» |
Найбільша границя зважування НГЗ, т
|
30 |
40 |
60 |
80 |
100 |
Найменша границя зважування НмГЗ, т |
0,2 |
0,2 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
Ціна повірочної поділки, е, т |
0,01 |
0,01 |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
Дискретність відліку, т |
0,01 |
0,01 |
0,02 |
0,02 |
0,02 |
Кількість повірочних поділок |
3000 |
4000 |
4000 |
5000 |
5000 |
|
Діапазон вибирання маси тари – від НмГЗ до НГЗ.
Електричне живлення – від мережі змінного струму напругою від 187 В до 242 В частотою (50 ± 1) Гц. |
Робочий діапазон температури навколишнього середовища:
а) для вантажоприймальної платформи, тензодатчиків– від мінус 40 ºС до плюс 80 ºС;
б) для цифрового ваговимірювального приладу:
- типу IDN310, типу ІТ та типу WE2110– від мінус 10 ºС до плюс 40 ºС;
в) для клемної коробки – від мінус 30 ºС до плюс 40 ºС.
Відносна вологість навколишнього середовища – до 80 %.
Кількість розрядів на індикаторі маси – 7.
Час встановлення робочого режиму – не більше 45 с.
Час зважування – не більше 15 с. |
Границі допустимої похибки ваг при первинній повiрцi (під час експлуатації та після ремонту на підприємстві, що експлуатує ваги):
від НмГЗ до 500 е вкл. - ± 1 е (± 1 е);
понад 500 е до 2000 е вкл. - ± 1 е (± 2 е);
понад 2000 е - ± 2 е (± 3 е).
Границі допустимої похибки ваг під час зважування з вибиранням маси тари відповідають границям допустимої похибки ваг, наведеним вище, для навантаження НЕТО. |
Маса вантажоприймальної платформи – не більше 35 т.
Габаритні розміри вантажоприймальної платформи, не більше:
- ширина – 3,0 м;
- довжина – від 9,0 м до 28,0 м.
Споживана потужність – не більше 30 ВА.
Ймовірності безвідмовної роботи – не менше 0,92 протягом 2000 годин роботи.
Середній строк служби – не менше 15 рокiв. |
Знак затвердження типу |
Знак затвердження типу наноситься на фірмову табличку, розташовану на приладі, способом фотолітографії та на експлуатаційну документацію – друкарським способом. |
Комплектність |
Комплект постачання ваг містить:
- вантажоприймальна платформа – 1 або 2 (відповідно до замовлення);
- датчики ваговимiрювальні тензорезисторні – 4 або 6 (відповідно до замовлення);
- прилад– 1 шт. (модифікація – відповідно до замовлення);
- клемна коробка – 1 шт.;
- експлуатаційна документація – 1 прим. |
Повірка або калібрування |
Повірка чи калібрування ваг здійснюється згідно з ГОСТ 8.453-82 „Весы для статического взвешивания. Методы и средства поверки”.
Основні робочі еталони, необхідні для повірки ваг перед введенням в експлуатацію, після ремонту та під час експлуатації – еталонні гирі 4 розряду за ГОСТ 7328-82 або класу М1 за ДСТУ ГОСТ 7328:2003. |
Нормативні документи |
ГОСТ 29329-92 “Весы для статического взвешивания. Общие технические требования” та ТУ У 29.2-21421071-002:2007 „Ваги автомобільні тензометричні Булат –А-… Технічні умови”. |
|
Додаткове обладнання |
По бажанню замовника ваги можуть бути укомплектовані додатковим обладнанням : світлофорами, інформаційним табло, шлагбаумом та направляючими стовпчиками, відеокамерою, контролером, персональним комп'ютером та принтером. |
|
|
|
Перевагою автомобільних ваг типу "Булат-А...", що виготовляються фірмою "Булат", є надійність та якість. Зважування, облік даних та передача по мережі відбувається без втручання людини. |
Оригінальність та конструктивність технологічних рішень дають можливість виконати будівництво, реконструкцію ваг для всіх видів автомобілів. |
ВФК "Булат" освоїла сучасний технологічний процес, що дає можливість виконувати монтаж автомобільних ваг протягом п'яти днів. |
Запропоноване Вам вагове обладнання використовується нами вже на протязі 10 років, зарекомендувало себе як саме надійне, і ми готові на сьогоднішній день давати гарантію на вагове обладнання на цифрових датчиках - 3 роки. |
При виконанні робіт по виготовленню автомобільних ваг фірма бере на себе виконання таких робіт:
- розробка робочих креслень;
- поставка вагового обладнання;
- шефнагляд за виконанням будівельних робіт;
- облаштування опорних конструкцій ваги;
- монтаж вагового обладнання;
- виставлення вагової платформи;
- наладка та калібрування ваги;
- навчання персоналу;
- участь в метрологічній атестації. |
Термін використання ваг з цифровими датчиками не менше 25 років. |
|